Polityka przekładania/odwoływania wizyt, spóźnień i  absencji  w umówionym terminie

Szanowni Klienci,
W pełni szanując Wasz czas, mając na uwadze Wasz pełen komfort i sprawne funkcjonowanie Świata Dotyku przedstawiam zasady, dotyczące przekładania/odwoływania wizyt, spóźnień i  nie pojawiania się na umówionej wizycie.
Bukując wizytę w Świecie Dotyku rezerwuję ten czas tylko dla Was.
Jeśli z jakiegoś powodu zmuszeni jesteście odwołać/przełożyć wizytę, proszę zróbcie to najpóźniej na  przypadające na dzień roboczy 24H przed umówionym spotkaniem. (Jeśli wizyta zarezerwowana jest na godz. 13 w poniedziałek, można ją bez konsekwencji odwołać/przełożyć do godz. 13 w piątek) Pozwoli mi to na znalezienie innego klienta.

Czasem sytuacja zmusza do odwołania/przebukowania wizyty bez zachowania wspomnianych  24H. W takim przypadku pobieram opłatę w wysokości równej 100% odpłatności za umówiony zabieg.
Jeśli wizyta jest przełożona z mojej inicjatywy, na miej niż 24h przed jej terminem – wówczas otrzymują państwo dodatkowy całkowicie bezpłatny masaż tej samej wartości.

Osoby, bez uprzedzenia nie pojawiające się na umówioną wizytę, będą obciążone pełną kwotą odpłatności za umówiony masaż.

 

Spóźnienia skutkują skróceniem czasu zabiegu, przy zachowaniu pełnej odpłatności.
Pojawiając się przed czasem, narażają się państwo na oczekiwanie przed budynkiem.  Ponieważ nie mogę zapewnić Państwu poczekalni, proszę o punktualne przychodzenie.

Umówienie wizyty jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.